Forum NiuTAB.com
Diverse => Film & Muzica => Topic started by: Alexx on September 18, 2009, 08:01:33
-
si incep eu cu ....
Zack and Miri Make a Porno (http://www.imdb.com/title/tt1007028/)
6/10
draguta ideea, film previzibil, cateodata devine prea serios pt. o comedie. Katie Morgan joaca acceptabil :D, de fapt cred ca partea buna a filmului sta in caracterele secundare
-
Reincarnation (http://www.imdb.com/title/tt0456630/)
8/10
film horror, destul de bun, facut de asiatici
-
Wicked Little Things (http://www.imdb.com/title/tt0470000/)
5/10
titlul e mai bun decat filmul, care e un horror cu fantome insetate de sange si de razbunare
-
Penny Dreadful (http://www.imdb.com/title/tt0454224/)
4/10
Film cica horror in care una cu fobie de masina ramane blocata intr-o padure cu nush ce criminal. Plictisitor
-
Kinsey (http://www.imdb.com/title/tt0362269/)
8/10
film biografic despre un nene care s-a apucat sa studieze sexul ca stiinta. Interpretare buna, povestea pe masura, fraza de final memorabila
-
The Hamiltons (http://www.imdb.com/title/tt0443527/)
5/10
film horror, ceva mai diferit decat ce am vazut pana acum, in care prezinta o familie de "vampiri" care incearca sa se adapteze si sa-si rezolve probleme interne.
-
Dark Ride (http://www.imdb.com/title/tt0433963/)
2/10
Film cu macelari, unde macelaritii sunt o mana de adolescenti cam prosti si teribilisti. Filmul e plictisitor, pe gustul celora care considera un film in care il taie pe unul incet si cu mult sange horror, iar inafara de scenele de gen n-are nimic. Hai, poate cateva faze care incearca sa imbine umorul cu macabrul. Vizionarea filmului de catre mine a decurs ceva in genul: incepe filmul, somn dupa 10 minute, ma trezesc, taie pe unul, adorm iara, ma trezesc, aflu cine ce si cum, sfarsit :D
-
The Abandoned (http://www.imdb.com/title/tt0475937/)
3/10
Daca n-as fi adormit poate ca as fi putut zice mai multe despre film. Asa, ce am remarcat e ca actiunea cica se petrece prin Rusia, dar daca te uiti atent vezi Bulgaria, si ca povestea era ceva cu crime si nush ce blestem care se tot repeta.
-
Wild Hogs (http://www.imdb.com/title/tt0486946/)
6/10
Se ia un scenariu de comedie, din ala standard, se pun niste motociclisti si ... gata comedia cu motociclisti.
-
Hell Ride (http://www.imdb.com/title/tt0411475/)
3/10
softcore cu motociclisti. merita vazut doar pentru gagicile din el
-
The Fountain (http://www.imdb.com/title/tt0414993/)
2/10
nu mai stiu ce vroia filmul asta, dar stiu ca am adormit la el ... deh, ii lipsea acel ceva, ce il gasesti in trailer, dar lipseste cu desavarsire in film
-
The Onion Movie (http://www.imdb.com/title/tt0392878/)
7/10
Vestitul program de stiri are film ... care nu e chiar un dezastru, daaar nici nu straluceste
-
Paprika (http://www.imdb.com/title/tt0851578/)
5/10
Desen animat, nu pentru copii :D, ce incearca sa trateze, intr-un timp destul de scurt, un subiect cel putin interesant, acela al visului si controlului asupra lui.
-
If Only (http://www.imdb.com/title/tt0332136/)
3/10
Un tip, viseaza cum in mod absolute neconvingator moare fimei-sa intr-un accident de masina, care sa fim seriosi, si daca statea intre masini si tot supravietuia. In fine, dupa juma' de ora de chin, tipa moare iar tipu' incearca sa schimbe lucrurile in final murind el. Cum, nu mai stiu, ca filmele de genul soap-opera imi dau o senzatie de somn, stiu doar ca ma trezesc, o vad pe aia incercand sa boceasca si cum se deruleaza genericul de final.
The End
-
Letters from Iwo Jima (http://www.imdb.com/title/tt0498380/)
9/10
Poveste din timpul celui de-al doilea razboi mondial, de data asta privita din partea cealalta, a "baietilor rai". Intepretare si poveste exceptionale, dar si ceva clisee :-\
-
Risky Business (http://www.imdb.com/title/tt0086200/)
8/10
Comedie romantica in care un adolescent ramas acasa "apeleaza" la serviciile unei prostituate, care initial il lasa fara multe bunuri, dar de care ajunge sa se indragosteasca ... la halul in care arata ea :D
-
A Lot Like Love (http://www.imdb.com/title/tt0391304/)
5/10
Comedie romantica, ce putea fi destul de buna, daca nu parea atat de ... falsa. S-au placut de prima data, si-au tot zis ca se plac de-a lungul filmului, dar trebuiau sa-l lungeasca ca sa isi zica si in final ca vor sa fie impreuna.
-
Snoop Dogg's Hood of Horror (http://www.imdb.com/title/tt0475298/)
5/10
Incercare de film horror care are cateva puncte tari ... numele lui snoop dogg in titlu, ceva hip-hop, si horror. Dar filmul e mai degraba o insiruire nefericita de 3 povestioare cu elemente de macabru si de morala, ultima parca meritand ceva mai multa atentie, ceea ce l-ar face mai degraba thriller, drama, fantasy, iar faptul ca are snoop dogg in titlu nu-l face film bun, nici macar filmele porno cu aceasta combinatie de cuvinte nefiind prea grozave :D
-
Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring (http://www.imdb.com/title/tt0374546/)
8/10
Drama, made in Coreea de Sud despre ciclu' naspa al vietii. Povestea are pe un lac, intr-o casa plutitoate, iar ca personaje principale avem un mos batran, as zice si intelept, dar inteleptii nu prea se sinucid, si un tanar, care pe rand e copil, adolescent indragostit de al 3-lea personaj, o tipa adusa de parinti pentru "relaxare", adult care cunoastea si latura naspa a dragostei, iar iarna aflam cum au aparut ei, avand ca exemplu o noua serie :D. Filmul e sarac in dialoguri, iar mare parte din poveste e spusa de mediul inconjurator, fiecare anotimp si stare sufleteasca avand si un animal care sa le reprezinte. Bunicel filmul, de vazut
-
Knowing http://www.imdb.com/title/tt0448011/ (http://www.imdb.com/title/tt0448011/) un film de nota 12
-
Snatch. (http://www.imdb.com/title/tt0208092/)
9/10
Film de actiune, ce se invarte in jurul unui diamant si reuseste sa implice diverse straturi ale lumii interlope :D. Amuzant, divers si inteligent facut
-
Irréversible (http://www.imdb.com/title/tt0290673/)
5/10
Film din categoria experimente, adica oarecum diferit de altele, in cazul asta actiunea filmului avand loc de la sfarsit la inceput. Povestea si actiunea filmului e oke, cel putin pentru prima jumatate (sau ultima jumatate in functie de cum privesti) scenele violente avand prim planu'. De la scena violului incolo devine plictisitor, ca poveste si ca interpretare din partea actorilor.
-
Dead Man's Shoes (http://www.imdb.com/title/tt0419677/)
8/10
Thriller britanic in care un fost soldat, sau ceva de genu', se apuca sa casapeasca, initial ai crede ca fara motiv :D, o gasca de ratati de cartier care s-au "jucat" cu fratele bolnav mintal al acestuia.
-
The Kovak Box (http://www.imdb.com/title/tt0455584/)
5/10
Am mai vazut ideea asta cu cipuri implantate pentru a controla lumea si prin alte filme, dar nu din cauza asta filmul e slab ci pentru ca actorii joaca oribil. Noroc cu mosu' care mai salveaza din impresia generala.
-
Firewall (http://www.imdb.com/title/tt0408345/)
5/10
Am mai vazut filme de genul asta ... inca care cuiva i se insceneaza ceva, eventual se leaga si de familia omului, iar el lupta sa isi recapete numele si familia. SIngura diferenta in cazul asta e ca plaseaza actiunea in domeniul securitatii IT, si desi pasionat de domeniu :D, nu am putut sa nu adorm nitel :-[
-
Stomp the Yard (http://www.imdb.com/title/tt0775539/)
1/10
Mai nasol decat emisiunea lu' banica, atat de nasol incat cu toate eforturile mele si chef de uitat la filme naspa, n-am reusit sa ma uit la el juma' de ora. Si mai nasol e ca analfabetii de azi vor crede ca unele miscari de acolo is dans. Eu le recomand sa se holbeze la videoclipuri daca vor sa vada cum se danseaza.
-
My Super Ex-Girlfriend (http://www.imdb.com/title/tt0465624/)
7/10
Comedie in care un tip se combina din "greseala" cu o isterica (femeie :D) care ca sa vezi ... are super-puteri si tot filmul parca e o insiruire a istericalelor feminine :D
-
Up (2009) - Deasupra tuturor (http://www.imdb.com/title/tt1049413/)
8.6/10
O animatie Pixar super interesanta si bineinteles amuzanta. V-o recomand. ;D
-
Stick It (http://www.imdb.com/title/tt0430634/)
7/10
Film destul de relaxant cu un subiect ... cel putin pentru mine dubios: nush ce tanara rebela, fosta campiona la gimnastica, e obligata sa faca munca in folosul comunitatii constand in cantoment la un club de gimnastica. La prime vedere credeam ca va fi un film foarte plictisitor si previzibil, cu atat mai mult cu cat nu ma omor asa tare dupa gimnastica, dar m-am inselat :D. Merita vazut :)
-
Running Scared (http://www.imdb.com/title/tt0404390/)
8/10
Film de actiune in care un copchil fura o arma de la un angajat al mafiei, cu scopul de a-si impusca tatal abuziv. Nu prea ii iese si fuge in noapte unde da de toata "fauna nocturna" ce populeaza orasul. Filmul e destul de detaliat si bine facut, lucru rar pentru un film de actiune.
-
The Dark Side of Porn (http://www.imdb.com/title/tt0884766/episodes)
8/10
Serie de documentare care incearca, fara succes, sa arate partea intunecata a pornografiei. Si sa vedem ce e bun si nu e:
- Porn Shutdown ... slabut, despre aparitia unui caz de hiv in hollywood-ul filmelor porno, san fernando valley.
- Diary of a Porn Virgin ... interesant, despre 3 persoane, o femeie la 40 de ani care avea un loc de munca bine platit, un somer, si o tanara rebela care incearca sa isi gaseasca o cariera in industrie. Unii reusesc, altii nu
- Debbie Does Dallas Uncovered ... despre filmul cu acelasi nume. Ei se lauda ca incearca sa dezlege nush ce mister din spatele starului care a jucat in film, dar mai mult vorbeste de alte lucruri ce au avut legatura cu filmul.
- Death of a Porn Star ... despre Lolo Ferrari sau "de ce sunt in stare unii pentru a atrage atentia". Fain si creepy
- Amateur Porn ... nu prea vorbeste despre amatori care fac filme de gen, desi se straduie sa caute actori. Asa si-asa
- Me and My Slaves ... despre BDSM cu un practicant destul de ... ciudat. Bun, poate fi chiar si o idee pentru film de holiud :D
- Hunting Emmanuelle ... despre un alt film erotic celebru si actorii care au jucat in el. Destul de complet in informatii. Bun
- Does Snuff Exist? ... nu prea vad legatura cu filmele xxx fiind vorba despre filme in genul saw ... numai ca pe bune. Arata si cateva "secrete" din spatele unor filme macabre celebre
- The Real Animal Farm ... viata bate filmul in povestea unei tinere violata de tanara, batuta de mama ei, fanatica religioasa, cum ca ea ar fi fost de vina, fugita de acasa si ajunsa in final actrita principala in filmele cu animale, pentru a se intretine. Cred ca cel mai bun documentar din toate seria
-
Mary and Max - 2009, o animatie realizata mai mult pentru adulti decat pentru copii, care reda povestea trista a doua personaje solitare, de varste diferite, din tari diferite, care devin cei mai buni prieteni doar corespondand. Foarte interesant subiectul abordat, dar mai ales plauzibil, desi cam complex pentru o animatie. :) Mai jos aveti trailer-ul, daca va intereseaza si partea grafica. ;D
(http://www.youtube.com/watch?v=MgRjB8PEDkM)
-
Blades of Glory (http://www.imdb.com/title/tt0445934/)
8/10
Comedie. Nu aduce nimic nou, dar actiunea care are loc in domeniul patinajului artistic pare a fi un plus pentru film :D.
-
You, Me and Dupree (http://www.imdb.com/title/tt0463034/)
7/10
Comedioara romantica in care un cuplu proaspat casatorit trebuie sa faca fata unui prieten de-al sotului cam "rebel" si "insistentelor" socrului mic. Dragut, nu exagereaza ca alte filme de gen, dar daca scoti personajul dupree si socru' nu ramai cu nimic.
-
Next (http://www.imdb.com/title/tt0435705/)
4/10
stai sa-mi aduc aminte cu ce era ... a, film de actiune cu nicholas cage in rolu'unui magician care putea prevede viitorul cu 2 minute inainte, dupa care cica nu putea sa il vada in cazu'nush cui, dar pana la urma a vazut, dupa care a reusit sa vada si mai multe ore in viitor, ca in final sa vada cu zilele. Singurul lucru de vizionat is scenele de actiune, nici ele prea grozave.
-
The Messengers (http://www.imdb.com/title/tt0425430/)
6/10
horror decent in care o familie se muta intr-o casa bantuita ... stai ca parca am mai vazut asta pe undeva ... dar lucrurile se termina totusi cu bine, de ai crede ca e horror de familie :D
-
The Hills Have Eyes (http://www.imdb.com/title/tt0454841/)
8/10
Film de actiune, in genul eroul bate tot, cu ceva tenta de horror. Ca minusuri, ar fi mutantii, care aratau destul de bine, dar parca ori erau prea inteligenti, ori prea prosti. Bestiala scena cu toporul :D
-
Norbit (http://www.imdb.com/title/tt0477051/)
5/10
Comedie. n-are absolut nimic memorabil, sau nou in ea, decat poate faptu' ca e cu negri
-
Dungeons & Dragons (http://www.imdb.com/title/tt0190374/)
6/10
Prea multe nu sunt de spus ... film pentru copii, genu aventuri, nu e de luat in serios, dar relaxant
-
Dungeons & Dragons: Wrath of the Dragon God (http://www.imdb.com/title/tt0406728/)
3/10
Mai slab decat primul, mai putini dragoni decat in primu', poveste mai slaba decat in primul ... am adormit pe la sfarsit
-
Antichrist (http://www.imdb.com/title/tt0870984/)
7/10
Putin horror, putin porno, mai degraba thriller cu 2 oameni in care se incearca sa se arate cum ca fimeia e dracu'. Ce multi nu precizeaza e ca si el are partea lui de vina
-
eXistenZ (http://www.imdb.com/title/tt0120907/)
10/10
Sf facut ceva acum ani despre o lume ce pare din ce in ce mai reala, cea a jocurilor si a efectelor pe care le pate avea. Atat povestea cat si interpretarea sunt geniale. Unii ar putea fi nemultumiti de lipsa efectelor speciale, dar simularea realitatii nu trebuie sa contina efecte, probabil de aia si counter e cel mai popular shooter.
-
Hable con ella (http://www.imdb.com/title/tt0287467/)
7/10
Doi oameni diferiti, ca gandire, crestere, aspecti, uniti in acelasi loc, unde persoanele iubite lor ajung ... pe patul de spital in coma. Unul e ziarist, om normal s-ar zice, cultivat, celalalt ingrijitor la spital, prostut, bolnav psihic, produs slab al societatii si al unei mame posesive, fiecare singurul prieten al celuilalt si fiecare cu o parere diferita despre cum sa iubesti. Dar filmul nu e chiar atat de "adanc" si unele lucruri nu prea mi-au placut, si enumar aici caracterul ingrijitorului si anumite fapte ale lui ... parca prea exagerat pentru a face filmul mai dramatic si, filmul "vizionat" de acesta la cinema.
-
Poseidon (http://www.imdb.com/title/tt0409182/)
1/10
Despre o nava care e intoarsa cu fundul in sus de un tsunami. Subiectu' e, dar restul (interpretare, scenariu, actori) lasa atat de tare de dorit incat n-am rezistat sa ma uit la el mai mult de 30 de minute.
-
Dhoom:2 (http://www.imdb.com/title/tt0441048/)
6/10
Videoclip indian de vreo 2 ore, ca mai toate filmele indiene, cu scene bagate random, cu ceva motociclete, iar un mare plus e ca nici nu incearca sa fie serios ceea ce il face mai usor de vazut :D
-
La haine (http://www.imdb.com/title/tt0113247/)
2/10
Se chinuie sa reproduca un moment din suburbiile de prin franta. Neconvingator, plictisitor, si al naibii de multa vorbaraie. M-a luat somnul la film
-
Demon Hunter (http://www.imdb.com/title/tt0435631/)
2/10
Ceva cu demoni, gagici, exorcizari, previzibil si fara efecte speciale. M-am uitat cu fast-forward la el, mai putin o scena sau doua :D
-
Shooter (http://www.imdb.com/title/tt0822854)
5/10
Ceva cu un lunetist caruia i se tot trag tzepe, pana se enerveaza si fuge dupa aia de i-au vrut raul. Nimic deosebit la film
-
The Thirteenth Floor (http://www.imdb.com/title/tt0139809/)
7/10
Undeva in timpul prezent, o mana de oameni se folosesc de un produs pentru a trai in alte lumi. Numai ca acele lumi incep sa gandeasca singure si datorita unei defectiuni in realizarea programului se poate intampla ca un personaj sa treaca dintr-o lume in alta. Deci da, e tema aia cu traitul in lumea jocurilor si cu acestea devenind cat mai reale. Problema cu filmul e ca are un final previzibil si naspa si scartie cateodata si pe alocuri la poveste.
-
The Fog (http://www.imdb.com/title/tt0432291/)
1/10
Hororeala de film, in care o ceață bantuie, cu tot cu piratii din ea, o insula in cautarea unei pitzi. Poveste, efecte, gioc actoricesc ... naspa. Nici faptul ca era ceata afara cand ma uitam la film n-a ajutat cu nimic.
-
Gridiron Gang (http://www.imdb.com/title/tt0421206/)
3/10
In acest film suprarealist Dwayne 'The Rock' Johnson incropeste la un centru de detentie pentru minori o echipa de fotbal american pentru a-i aduna pe toti la un loc si a-i face pe acestia sa se inteleaga mai bine intre ei. Filmul e previzibil de la inceput, e chiar o reproducere dupa alte productii ceva mai mari, si e insotit de un puternic mesaj educativ, unu' chiar prea puternic pentru mine, si e adresat tineretului nord-american dornic de ilegalitati (murder included)
-
Transformers: Revenge of the Fallen (http://www.imdb.com/title/tt1055369/)
3/10
film facut special pentru publicul american & britanic, prea sarac sa isi permite o vacanta afara. Doar in acest exemplu de propaganda militara a fortelor aliate din irak putem afla ca ...
- e usor de ascuns o gasca de roboti de 20 de etaje dupa ce aceasta devasteaza juma' de oras
- ca robotii au intotdeauna nevoie de niste trupe umane pe langa ei, chiar daca e de-ajuns sa traga un transformers o beshina si mor 50 pe langa unu'
- ca un om poate alerga mai repede decat un robot de 4 etaje
- ca piramidele se afla la 1 km de petra, si ca ambele sunt la cativa km de malul marii
- niste glume rasuflate
- ca megan fox e mai urata decat in primu'
- alte minunatii pe care nu le mai retin
Daca primul mai era cat de cat oke, al 2-lea e un dezastru ... nici cu mintea cheala nu e usor de privit.
-
Saibogujiman kwenchana (http://www.imdb.com/title/tt0497137/)
5/10
Incercare de comedie, made in asia, avand ca subiecti niste locatari ai unui spital de nebuni. Singurul lucru memorabil il reprezinta bolile si manifestarile acestora
-
Intacto (http://www.imdb.com/title/tt0220580/)
9/10
Un film, made in spania, despre noroc, formele pe care le ia acesta si cateva superstitii care il inconjoara.
-
Breaking the Waves (http://www.imdb.com/title/tt0115751/)
7/10
Film de'a lui lars von trier, care, ca mai toate filmele acestuia, are o poveste absurda, plictisitoare, sora cu telenovela dar care beneficiaza intotdeauna de interpretare exceptionala. O alta caracteristica a filmelor produse von trier o reprezinta femeia, sub diversele ei manifestari absurde si in jurul careia se invarte actiunea filmului, in filmul de fata fiind vorba de femeia buna, de la tara, si extrem de proasta. Atat de proasta incat intelege gresit "aluziile" sotului cu privire la sexul cu alti oameni si asa, in "numele dragostei" apuca sa faca sex cu diversi pana crapa.
-
Black Snake Moan (http://www.imdb.com/title/tt0462200/)
5/10
Despre o tipa, devenita nimfomana si cam vagaboanta datorita unor abuzuri din copilarie, dar care in mod miraculos, si dupa ce umbla jumatate de film imbracata cat mai sumar, se vindeca cu ajutorul unui negru batran, imun la farmecele acesteia , si a muzicii blues. Toate productia e o insiruire de scene bagate de-aiurea, jucate prost si merita vazut doar daca vrei sa vezi tzatzele lu' Christina Ricci asortate cu un lant din ala gros. A, si am citit pe net ca rolul gagiului prost dar cu mii de fobii, e interpretat de justin timberlake
-
Jacob's Ladder (http://www.imdb.com/title/tt0099871/)
9/10
Thriller, putin horror, cu sfarsit neasteptat a carei actiune se invarte in jurul armelor chimice folosite in razboiul din vietnam. E vorba mai exact de un personaj care incepe sa vada tot felul monstri pe strada ca in final ... sa-l aflati dupa ce il vedeti
-
Hooligans (http://www.imdb.com/title/tt0385002/)
6/10
In acest film frodo joaca un student exmtriculat de la harvard, deci cu ceva banuti, care se retrage in anglia si datorita legaturilor de rudenie si intr-o galerie din aia de huligani. Ce n-a convins is huliganii care par cam civilizati fata de ce stiam eu, sau cel putin fata de cei de pe la noi, iar io nu vb din vazute pe la tv.
-
Goal II: Living the Dream (http://www.imdb.com/title/tt0473360/)
5/10
Continuare previzibila si plictisitoare in care fotbalistu' nostru ajunge la real si joaca in cempions league iar inafara de rupt un picior, stat pe tusa, inselat femeia, insarcinat femeia ... nu prea se intampla.
-
Phone Booth (http://www.imdb.com/title/tt0183649/)
7/10
Thriller in care un smecheras e tinut captiv intr-o cabina telefonica de un psihopat. + ar fi modul in care il tine pe acesta captiv iar - atmosfera generala, parti din poveste, interpretare, ai zice ca e execrabil dar imi place mult si genul :D
-
Van Wilder 2: The Rise of Taj (http://www.imdb.com/title/tt0480271/)
3/10
Chin de continuare de vreo 2 ore, salvata partial de tzatzele uneia.
-
Todo sobre mi madre (http://www.imdb.com/title/tt0185125/)
9/10
Totul despre femeile mature, trecute de o anumita varsta, prezentate in diverse stadii ... de la femeia aflata la inceput de drum, tanara, gravida si inconstienta, pana la cea realizata si de succes. Un alt lucru fain e dat de reprezentarea anumitor parti ale povestii prin niste piese de teatru admirate si "traite" de persobaje ale filmului, sugerand poate faptul ca orice creatie e o reprezentare a realitatii :d. un alt lucru fain ar fi lola, al carei/carui aspect nu trebuie ratat. lucruri naspa ... prea dramatic, sfarsit prea dubios.
-
Wallace and Gromit in A Close Shave (http://www.imdb.com/title/tt0112691/)
8/10
Un alt episod din seria de animatie facute din plastilina avand ca personaje pe aia 2 din titlu. Tura asta au ceva probleme cu niste oi :D
-
Låt den rätte komma in (http://www.imdb.com/title/tt1139797/)
10/10
Excelent film cu vampiri (nu prea ma omor dupa genu' de filme) si o excelenta poveste de dragoste, la o varsta cand aceasta e doar un sentiment fara conotatii sexuale ca in majoritatea filmelor comerciale, intre doi copii ... unul de 13 si unul de 200 de ani.
-
Abre los ojos (http://www.imdb.com/title/tt0125659/)
9/10
Film cu de toate ... thriller, drama, dragoste, comedie, sf ... cred ca lipseste animatia din povestea tipului care arata bine si care devine nul cand acesta isi pierde aspectul. Chiar si in final, cand are de ales intre a fi cu persoana la care cica tine si aspectul sau, alege aspectul.
-
Sympathy for Mr. Vengeance (http://www.imdb.com/title/tt0310775/)
1/10
Razbunarea prostilor sau un fel de Crash in varianta coreeana si extrem de violenta. In juma' de film se sta degeaba si in cealalta se omoara intre ei in diverse moduri. Recomandabil pentru fanii seriei saw
-
Sympathy for Lady Vengeance (http://www.imdb.com/title/tt0451094/)
8/10
Cica ultimul film dintr-o trilogie a razbunarii care mai cuprinde Sympathy for Mr. Vengeance si Old Boy. Daca prima a fost razbunarea prostilor iar a doua cea mai tare razbunare ever, iaca ca in ultima e razbunarea aia cu care toti am fi de acord. Chestie ciudata la film e prezenta umorului in anumite momente.
-
Rosemary's Baby (http://www.imdb.com/title/tt0063522/)
5/10
Horror in care o persoana devina mama pentru un fiu de-al satanei, cu un mic ajutor si din partea vecinilor satanisti. Parca mai mult mi-a placut cartea, iar pentru cine e curios sunt copii care se nasc cu acel aspect si in ziua de azi.
-
The Astronaut Farmer (http://www.imdb.com/title/tt0469263/)
4/10
Colectie de clisee formata in jurul unei povesti cu un fost potential astronaut care isi construieste o racheta in hambar. Singurul moment memorabil e lansarea ratata, cea reusita din final fiind in ton cu restul filmului.
-
The Hills Have Eyes II (http://www.imdb.com/title/tt0800069/)
3/10
Ca mai orice continuare a mai oricarui film ... mult mai slab decat primul. Merita primele 10 minute vazute si atat.
-
The Butterfly Effect 2 (http://www.imdb.com/title/tt0457297/)
2/10
Alta continuare care suje rau ... ce aduce in plus fata de primul e o poveste mai proasta si interpretare mai slaba (nah, poate actorii o fi ei buni da n-o fi avut regizor). Pentru cei care nu au vazut prima parte e vb de un tip care tot incearca sa isi salveze gagica de la moarte reusind cumva sa se intoarca in trecut.
-
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (http://www.imdb.com/title/tt0357413/)
7/10
Comedie cu kelly aia din familia bundy. Sa nu o recunosc nu alta. Ca comedie ... scartzaie pe alocuri si nu prea aduce ceva nou, dar merge
-
La teta asustada (http://www.imdb.com/title/tt1206488/)
7/10
Vazut la festivalul filmului european de la Iasi unde s-a mentionat despre regizor ca ar fi fiica nush cui decat de premiile primite. Dar sa-mi spun parerea despre film. In primul rand, descrierea filmului si a titlului se face in primele 10 minute si intr-o scena de la final. Prea putin despre acesta frica, cel mai probabil indusa prin cantecul de inceput (despre care aflam in descriere ca i-a tot fost cantat de fosta mama de-a lungul timpului) si mai mult despre lumea saraca in care se desfasoara actiune. Probabil regizoarei si multora din sala li se parea ceva extrem in timp ce unii inca traiesc chiar si la noi astfel de lucruri. De altfel prin nush ce descriere pe net, se mentioneaza de nush ce cantece, singurul memorabil si emotionant fiind cel de la inceputul filmului si faptul ca Fausta este obligata la un moment dat de patroana sa cante acele cantece contra unei recompense care i-ar ajunge pentru transportul mamei decedate in satul natal. In sat in care nu mai vedem cand ajunge pentru ca se opreste la malul marii sa ii arate acesteia marea, moment in care niste "genii" din sala aprind becu' ca sa-si dea seama ca ar trebui sa-l stinga din moment ce filmul continua sa ruleze.
Scrisu' nu-i punctu meu forte, asa ca sa trecem scurt, rapid, la plusuri: muzica de fundal - exceptionala, actrita din rolul principal - hot :D, atentia la detalii - f ridicata, jocu' actoritesc - destul de bun. E de vazut dar parca nu e de ursul de aur ... decat daca n-avea competitie.
-
El orfanato (http://www.imdb.com/title/tt0464141/)
9/10
Dupa mult timp in sfarsit un horror bun, bine realizat din aproape toate punctele de vedere ... l-a facut chiar pe un amic sa tresare la anumite faze. De vazut pentru cei care cred ca un horror nu e o hackuiala inutila, pentru aia care le plac povestile cu fantome si eventual cu final usor mindfuck. Si totusi, partea dubioasa din film e finalul
-
Man on Wire (http://www.imdb.com/title/tt1155592/)
5/10
Documentar decent despre unu' de a traversat defunctele turnuri gemene pe o sarma
-
Stardust (http://www.imdb.com/title/tt0486655/)
8/10
Poveste in genul basmelor, bine realizata, film din categoria aia ... a divertismentului.
-
In the Loop (http://www.imdb.com/title/tt1226774/)
5/10
Oarecum comedie plasata undeva prin zona diplomatiei britanice si americane si presarata din plin cu un limbaj foarte colorat. Prea subtil pentru mine, iar trailerul mai bun decat filmul :)
-
Dead Silence (http://www.imdb.com/title/tt0455760/)
3/10
Ceva tentativa de film horror, cu niste papusi. Foarte plictisitor inafara scenelor ... groaza.
-
Infernal Affairs (http://www.imdb.com/title/tt0338564/)
8/10
Varianta originala la The departed. E mai bun decat copia prin modul de desfasurare al actiunii, dar e si mai rece iar finalul mult mai scurt, sec si eficient, fara brizbrizuri.
-
Knocked Up (http://www.imdb.com/title/tt0478311/)
5/10
Ireal in unele momente (o blonda buna se cupleaza cu un gras cret imbracat naspa intr-un club de fitze) si prea real in altele (chiar trebuia sa arate faza aia) si destul de aproape de genul comediei, subgenul comedie romantica :D.
-
Zodiac (http://www.imdb.com/title/tt0443706/)
4/10
La descriere, in unele locuri se spunea ca ar fi vorba de un criminal in serie. Probabil adevarat, dar partea nasoala a filmului e ca din punctul de vedere al unor ziaristi care se tot chinuie intr-un timp nedefinit de lung si plictisitor sa-l gaseasca. Crimele si comportamentul acestuia sunt oarecum pe locul 2.
-
Dhoom (http://www.imdb.com/title/tt0422091/)
8/10
Cel mai bun film cu motociclisti (iar filmele cu motociclisti is de multe ori niste porcarii) destul de bun si culmea ... facut in India. Acuma sa nu se astepte unii la cine stie ce capodopera ... filmul e facut doar pt. divertisment :D
-
The Guardian (http://www.imdb.com/title/tt0099710/)
7/10
Dupa asta de ce nu vor sa face remake. Avea destule, o idee cat de cat, tipa buna si ceva atmosfera. Dar ... lipsa aproape totala de efecte si de "acting" :(, ceea ce e pacat ca ar fi fost poate un horror mai memorabil decat prin prezenta tipei blonde :D.
-
Fast & Furious (http://www.imdb.com/title/tt1013752/)
4/10
Al 4-lea din serie. Inceput foarte plictisitor (era sa adorm), coloana sonora praf, tipe si masini bune. Si-atat.
-
Repli-Kate (http://www.imdb.com/title/tt0260320/)
7/10
Comedioara cu accente romantice despre niste tocilari care cloneaza o gagica aproape buna, din greseala :D. Destul de dragut :)
-
District 9 (http://www.imdb.com/title/tt1136608/)
9/10
Film ce trateaza problema imigratiei folosind extrateresti. Plusul e modul de prezentare al povestii, alegerea undei destinatii pentru imigranti cum e Africa de Sud, care au probleme cu asa ceva, efectele speciale si poate faptul ca nu exagereaza. Un sf destul de bun, cum rar gasesti.
-
Inglourious Basterds (http://www.imdb.com/title/tt0361748/)
9/10
Poveste alternativa cu nazisti si al 2-lea razboi mondial, in stilul Tarantino. Mult mai bun decat alte producii alte acestuia din punctul de vedere al unuia care nu prea se omoara dupa tarantino. Iar personajul Landa e pur si simplu genial.
-
The Last House on the Left (http://www.imdb.com/title/tt0844708/)
7/10
Un fel de film de actiune filmat cu cat mai mult blur pe fundal si destul de oke. A reusit sa ma tina treaz desi imi era somn.
-
TMNT (http://www.imdb.com/title/tt0453556/)
5/10
Si l-au facut animatie :(. Si inca una destul de ieftina salvata doar de poveste, pe alocuri destul de buna, prin alte locuri plictisitoare. Copilul din mine ar fi vrut sa vada o versiune ceva mai costisitoare a seriei cu testoaje ninja si nu o versiune ce pare a folosi motorul grafic de prin jocuri. nerecomandat celor peste 12 ani :)
-
A Nightmare on Elm Street (http://www.imdb.com/title/tt0087800/)
8/10
Primul film din serie si cica joaca si johnny depp pe acolo. eu nu l-am recunoscut. filmul e destul de credibil, are destule scene inca memorabile, incepe un pic aiurea si se termina ... :D cumva :D. Pe unii s-ar putea sa ii deranjeze varsta mare a filmului si implicit lipsa anumitor efecte speciale da nu-i asa grav.
-
A Nightmare on Elm Street Part 2: Freddy's Revenge
(http://www.imdb.com/title/tt0089686/)
5/10
Desi l-am revazut destul de recent ma chinui sa-mi aduc aminte ceva din film si nu prea reusesc. Dar macar n-am adormit la el.
-
A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors (http://www.imdb.com/title/tt0093629/)
6/10
Al 3-lea film din serie care dezamageste putin cand aflam ca totusi exista supravietuitori din prima parte. In rest, destul de oke.
-
A Nightmare on Elm Street: The Dream Child (http://www.imdb.com/title/tt0097981/)
5/10
Al 5-lea film din serie in care vedem cum arata mama lu' Freddy si cum el poate ucide si cu ajutorul celor nenascuti inca :D. Destul de slab.
-
Freddy's Dead: The Final Nightmare (http://www.imdb.com/title/tt0101917/)
8/10
Numarul 6 din serie e poate si cel mai capivant pentru mine in care aflam ca cica freddy avea o fiica si cam cum era el in tinerete. 2 chestii nu mi-au placut la el: titlul si happy-ending-ul.
-
A Nightmare on Elm Street 4: The Dream Master (http://www.imdb.com/title/tt0095742/)
5/10
Din pacate am cam uitat iara despre ce e vorba :(. Din fericire nu m-a luat somnul :D
-
New Nightmare (http://www.imdb.com/title/tt0111686/)
3/10
Numarul 7 din seria cosmarurilor de pe Elm street e si cel care aduce o schimbare in modul de desfasurare a actiunii ... in sensul ca cam lipseste si cu aceasta ocazie aduce si un puternic efect de somnifer. De 2 ori am incercat sa il vad, de 2 ori am adormit.
-
A Grand Day Out with Wallace and Gromit (http://www.imdb.com/title/tt0104361/)
7/10
Din seria de animatii din plastilina cu catelul si nenea ala. Tura asta cica raman fara branza si pleaca spre luna sa caute acolo. Ajunsi acolo se ciocanesc cu un fel de robot-frigider.
-
2 Fast 2 Furious (http://www.imdb.com/title/tt0322259/)
5/10
Film cu masini, de fapt partea a 2-a dintr-o serie ce devine tot mai lunga, usor de uitat.
-
Balls of Fury (http://www.imdb.com/title/tt0424823/)
7/10
Comedie cu ping-pong. Mi-a placut mai mult pentru ca sunt personal amator al sportului cu mingiuta :D.
-
Bruno (http://www.imdb.com/title/tt0889583/)
8/10
Borat se transforma intr-un austriac gay si pleaca la colindat america dupa ce o sfecleste cica prin europa. Filmul e dragut, pentru unii :D si e sub borat :D.
-
Der Untergang (http://www.imdb.com/title/tt0363163/)
9/10
Un excelent film despre al 2-lea razboi mondial, mai exact despre ultimele zile ale lui Hitler (asa cum e si tradus filmul in romana). Desi poate scartie pe anumite locuri filmul reuseste sa redea nebunia care il cuprinde pe Hitler si pe o parte din cei care il incojurau. Si daca inca mai exista persoane care nu stiau ... acea scena cu hitler urland dupa care s-au facut mii de parodii pe net din acest film e :D.
-
Spanish Movie (http://www.imdb.com/title/tt1467391/)
7/10
O parodie spaniola despre filmele lor mai cunoscute plus cateva straine. Aduce oleaca cu seria scary movie si da impresia cateodata de scene aruncate in film ca sa fie acolo.
-
Gadjo dilo (http://www.imdb.com/title/tt0122082/)
4/10
Film ce incearca sa prezinte viata unei anumite categorii de tigani, lung, plictisitor, precum o telenovela. Memorabila e interpretarea lui Adi Minune.
-
Monsoon Wedding (http://www.imdb.com/title/tt0265343/)
3/10
Film despre o nunta la indieni. Lung, plictisitor cu un puternic iz de telenovela de la care am luat somn.
-
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (http://)
5/10
Muzical facut de Tim Burton (ala cu corpse bride si nightmare before christmas) in care unii urla (joni dip) iar altii canta. Greu de vazut in momentele in care se zbiara si cu un final neprevazut pentru unii :D.
-
The Fast and the Furious (http://www.imdb.com/title/tt0232500/)
5/10
Pentru cei care nu l-au vazut inca e un film cu masini tunate, simulacru de actiune si bad acting. Merita vazut pentru masini :D.
-
Wallace & Gromit in The Wrong Trousers (http://www.imdb.com/title/tt0108598/)
7/10
Un alt "episod" din seria animatiilor facute cine stie cum in care ala de e inventator isi face o pereche de pantaloni al caror scop l-am uitat la ora asta. Daca va place seria e de vizionat. Daca e primul vazut ... la fel:).
-
Android Apocalypse (http://www.imdb.com/title/tt0470023/)
4/10
Film din ala ieftin, de actiune, cu batai si cu ceva tenta sf. Prea multe n-am retinut din el, decat poate inceputul cum ca androizii ar vrea sa cucereasca subtil lumea, dupa care nush care fugeau prin desert si la final genericul :D.
-
Am vazut filmul Norbit ultima data, o comedie super
-
Knowing, nota 8/10
e bunisor filmul
-
Mie mi'a placut foarte mult Piratii din Caraibe (toate partile). Johnny Depp e cu siguranta un actor desavarsit, pacat ca a decis sa se retraga din cinematografie!
-
Wild Wild West, l-am revazut de vreo 7-8 ori, intotdeauna cu placere, un umor savuros...
-
Senseless (http://www.imdb.com/title/tt0120820/)
3/10
Porcarie de comedie din aia standard si cu morala la sfarsit in care nush ce personaj de culoare incearca sa triseze ca sa obtina ceva si ne arata la final ca trisatul nu e chiar asa de oke.
-
pai ultimul film care l-am vazut aseara a fost pretty woman o comedie draguta...o prostituata care s-a indragostitde un om de afaceri..bun filmul :D
-
am vazut si eu pretty woman. fain
-
pretty women ... vazut acum multi ani pe vremea cand se faceau filme bune.
in fine
alt film vazut
Encrypt (http://www.imdb.com/title/tt0338963/)
3/10
tentativa de sf cu tentativa de morala la sfarsit in care nush ce experiment biologic merge greu iar un grup de salvatori se plimba printr-o casa extrem de securizata cu o holograma copie virtuala a unei femei care tot incearca sa ii avertizeze. Sfarsit previzibil cand eroul nostru sta cu holograma.
-
Ultimul film vazut a fost Inception. Un film bestial, gen Matrix, cu Leonardo diCaprio in rol principal. Il recomand!
-
A Nightmare on Elm Street (http://www.imdb.com/title/tt1179056/)
2/10
Parodie ... pardon, cica remake dupa primul/seria de filme cu freddy krueger in care fac misto de acesta si ii dau o alura de pedofil tocmai iesit de la birtu' din mijlocul satului. Scenele din seria de filme is putin modificate iar actorii sau personajele pot fi usor uitate la nici 5 minute dupa vizionarea lui. In concluzie, film facut pentru aia care nu s-ar uita la o productie mai veche de anul 2000.
-
Sanctum
Film fainutz...cu peshteri, intuneric, peisaje mishto.
-
The transporter. Excelente toate seriile.
-
Imprint (http://www.imdb.com/title/tt0757061/)
9/10
Un episod din seria de povesti horror numita Masters of Horror in care un jurnalist american plecat in cautarea persoanei pe care o iubea ajunge pe o insula plina de prostituate unde afla atat ce patise Komomo, femeia pe care o cauta cat si povestea unei foste prietene de-a ei. Filmul (episodul :D) se spune ca a fost banat in SUA pe motiv de violenta prea explicita, chestie cam adevarata daca e sa ne uitam la scenele de tortura, desi ar fi putut fi mai explicite :D. Iar ce poate fi si mai terifiant pentru unii e faptul ca astfel de lucruri se faceau si cateodata se mai fac ... si ma refer mai degraba la povestea prietenei lui Komomo.
Vizionare placuta, iar pentru cei sensibili precizez ca scenelor de tortura le-as da un 9/10, unde 10/10 e treaba reala sau foarte aproape de realitate.
-
Iron man II , cel mai fain film
-
Hoodwinked! (http://www.imdb.com/title/tt0443536/)
9/10
Varianta moderna si animata a povestii cu scufita rosie. Nu prea rupe stilul cu animatia, dar e fun de urmarit si cam asta e ce conteaza :D.
-
New police story
-
The Fountain (http://www.imdb.com/title/tt0414993/)
2/10
nu mai stiu ce vroia filmul asta, dar stiu ca am adormit la el ... deh, ii lipsea acel ceva, ce il gasesti in trailer, dar lipseste cu desavarsire in film
Mie mi-a placut. Greoi, dar profund.
-
nu prea am mai vazut filme
-
ce recomandati sa vedem..ceva care cu adevarat ar merita sa nu fie pierdut... :D
-
Freddy vs. Jason (http://www.imdb.com/title/tt0329101/)
7/10
O continuare a celor 2 serii, daca se poate spune asa, care nu e atat de dezastruoasa precum unele remake-uri.
-
Inception (http://www.imdb.com/title/tt1375666/)
5/10
Din pacate se tot inmultesc cazurile in care un trailer se pare ca arata mai bine decat filmul in sine. Se pare ca e si cazul, din pacate, si pentru Inception un film care vroiam sa il vad de cand a aparut dar din diverse motive n-am reusit. Se pare ca din cauza de plictisitor de era, atat de plictisitor incat era sa ma trimita in lumea viselor.
-
Daredevil (http://www.imdb.com/title/tt0287978/)
5/10
Film cu supereroi, in care ala principalul e orb. Apare si elektra prin el, de fapt actiunea se petrece inainte de cea din filmul elektra, dar personal il consider sub acesta :D. Si un plus foarte mare dupa mine e dat de bullseye :D.
-
Inception (http://www.imdb.com/title/tt1375666/)
5/10
Din pacate se tot inmultesc cazurile in care un trailer se pare ca arata mai bine decat filmul in sine. Se pare ca e si cazul, din pacate, si pentru Inception un film care vroiam sa il vad de cand a aparut dar din diverse motive n-am reusit. Se pare ca din cauza de plictisitor de era, atat de plictisitor incat era sa ma trimita in lumea viselor.
;D - Pacat. Mie mi-a placut...
-
Elektra (http://www.imdb.com/title/tt0357277/)
8/10
Un exceptional film de actiune, care nu trebuie luat prea in serios si in care regasim cel mai tare sarut vazut vreodata in filme :D.
-
Hulk (http://www.imdb.com/title/tt0286716/)
3/10
Adaptare dupa o serie de benzi desenata. Filmul cu tot cu efectele lui speciale si banii bagati in el este muult sub seria veche, hulk aratand aici ca un retard si topaind de colo colo pe echipamentele armatei americane si facand praf si pulbere in jur. Cred ca il batea si pe superman. Macar in seria veche personajul n-avea fata de tamp iar un episod e peste film ca poveste.
-
Kinsey
superb ffilmul, il recomand
==========================================
Hidroizolatii - Instalatii - Incalzire in pardoseala - Constructii - Amenajari interioare/exterioare (http://www.instalatii-amenajari.com.ro)
http://www.instalatii-amenajari.com.ro (http://www.instalatii-amenajari.com.ro)
-
Iron Man (http://www.imdb.com/title/tt0371746/)
6/10
Adaptare a unei benzi desenate in care un bogatas, proprietar de fabrica de arme, inteligent si cu de toate e capturat de niste talibani cu armele facute de el, obligat sa faca o arma pentru ei, iar el isi face un costum metalic cu de toate cu care lupta impotriva acestora si impotriva altora. Filmul nu e chiar atat de prost pe cat spuneau cei de la The Onion (http://www.youtube.com/watch?v=YBM3j7x4Lcw#) doar ca nu e asa de memorabil
-
Rango - 2011 - johnny depp - animatie - bestial , mi-a placut foarte mult.
-
Spider-man 3 (http://www.imdb.com/title/tt0413300)
7/10
Personal spider-man 3 mi s-a parut a fi cel mai bun din toata seria cu Tobey Maguire in principiu din cauza povestii care e ceva mai închegată decât în primele 2 filme din serie, chiar dacă să spunem ... chestia cu lichidul negru a mai apărut și în alte filme cu mult înaintea acestuia. Un exemplu la îndemâna mea ar fi dosarele x.
Spider-man 3 Trailer (http://www.youtube.com/watch?v=PCmMLfXdURs#)
-
The Incredible Hulk (http://www.imdb.com/title/tt0800080/?ref_=sr_1)
6/10
As vrea sa am talentul unora de a scrie. Aș putea exprima mai bine de ce filmul de față e mai bun decât primul, care a fost mai degrabă un film pentru copii. Așa că daca primul v-a dezamăgit, puteți încerca și partea a 2-a sau de ce nu ... chiar și cu seria veche.
The Incredible Hulk - Ed Norton Tim Roth, New Trailer * iHD (http://www.youtube.com/watch?v=NWWzve8Z90s#)
-
The Punisher (http://"http://www.imdb.com/title/tt0330793/")
10/10
Adevărul e că nu se mai fac filme de acțiune ca înainte iar producția de față are mai toate elementele pentru a fi considerat un film de acțiune bun ... poveste, interpretare, regie, fără exagerări, fără faze și fraze tâmpite.
https://www.youtube.com/watch?v=6ZZZBffx6oA (https://www.youtube.com/watch?v=6ZZZBffx6oA)
-
Punisher: War Zone (http://www.imdb.com/title/tt0450314/)
5/10
Mă înscriu in clubul select al celor care consideră că primul fost mai fain.
-
2001 Maniacs: Field of Screams (http://www.imdb.com/title/tt0858411/)
7/10
Se pare că sunt printre puținii caroră filmul, destul de violent de felul, nu i-a lăsat o impresie atât de proastă pe cât a lăsat altora. E o comedie gore, e drept ca destul de ieftin făcută, cu unele scene a căror violență poate cauza neplăceri unora.
-
28 Weeks Later (http://www.imdb.com/title/tt0463854/)
3/10
Pe cat de reusit si de original mi s-a parut 28 days later pe atat de stupid in derularea actiunii mi s-a parut filmul de fata. Poveste e atat de nereusita încăt te ține captiv în scaun, pat, oriunde te afli și vizionezi filmul, până la sfărșit și te trezești din somn că s-a terminat fimul. Păcat că și-au bătut joc de continuare :(
-
300 (http://www.imdb.com/title/tt0416449/)
6/10
Un film de acțiune destul de bun, inspirat mai mult de o serie de benzi desenate decât de fapte istorice daaaar ... cam ghei asa de felul lui. Cam mulți bărbați epilați și lucrați la sală care se pipăie des, ceea ce mai scade din valoarea filmului din punctul meu de vedere. Multe fete ar putea fi încântate de asta :)
-
8 Mile (http://www.imdb.com/title/tt0298203)
7/10
Un film decent, care descrie o scurta intamplare dintr-un ghetou american. Se spune ca ar avea ceva elemente din biografia artistului Eminem. Nu pot spune ca sunt un fan al artistului, sunt cateva melodii ale artistului care imi plac foarte mult, unele dintre ele incluse in film daaaar ... filmul e plat, nu are nimic, si ma refer in special la personaje care parca sunt puse acolo ca sa fie si sa incerce sa dea o poveste. Filmul nu e prost dar nu impresioneaza.
-
88 Minutes (http://www.imdb.com/title/tt0411061/)
6/10
Actiunea teoretic se petrece in 88 de minute, în care personajul principal trebuie să își găsească presupusul viitor criminal. Dacă trecem peste faptul că în aceasta perioada se traversează zeci de kilometri prin trafic, explozii, alți câțiva kilometri buni pe jos, și peste jocul actoritesc discutabil, povestea ușor absurdă atunci poți spune că ai un triller decent, în care persoana care joacă cel mai bine e criminalul.
-
Ce serial SF imi recomadati si mie ca numai stiu ce sa vad; in ultimul timp am vazut ST toate seriile, Babylon 5, Andromeda, Farscape, SG1, SG Atlantis, Stargate Universe....chiar numai stiu ce sa urmaresc???